4 noiembrie 2010

Saru'mana.



Desi sunt batrani si traiesc cum traiesc, EI sunt exemple de viata, de la EI avem ceva de invatat.EI au biruit in anii traiti, EI au trecut prin ce ai trecut si tu..EI nu se plang.

Cam asta ma gandeam sa scriu cand am regasit poza de mai sus.Suna aiurea...da.Dar nu stiu cum sa ma exprim.Imi e greu sa leg cuvintele,sa le asociez gandurilor mele. Simt nevoia sa scriu.Nu am scris de foarte mult timp si...stiu ca nu ma pricep la fel de bine ca alte persoane, insa incerc.Vreau sa cred ca randurile astea vor "misca" o persoana, macar una.Vreau sa scriu dar nu pot sa o fac in momentul de fata.Maine am test la istorie si...nu stiu mai nimic.
Trebuie sa plec.Trebuie sa tocesc la istorie..Revin maine cu povestioara bunicii mele.Maine pot sa scriu.Maine vreau sa scriu.

Un comentariu:

Jimmi spunea...

extraordinara poza. expresiva. geniala.

cat despre scris, oricine poate scrie extraordinar atunci cand isi pune sufletul in cuvinte. partea grea e sa incepi.:))