4 februarie 2012

vise.


haide sa fugim. Sa ne cumparam o pereche de aripi si sa zburam de aici, sa zburam peste blocuri parasite, case blestemate, frunze moarte.
Sa zburam...Dar unde am zburam?Adica, eu in directia mea, tu in directia ta?Noi doi suntem doar doi
Daca am fi pasari si te-as striga m-ai auzi oare?Oare te-as intelege de m-ai intreba ceva? Oare as stii sau ai stii ce sa-mi raspunzi?
d.oare... drace! e ca si atunci cand iti intra sapun in ochi.ustura ca naiba.si n-ai ce-i face.trebuie decat sa astepti sa-ti curga lacrimi, sa iasa tot.sa plece tot.sa ramai tu, fara sapun in ochi, cu a ta calimara de lacrimi goala.
vreau sa evadez din cusca asta numita trup si sa merg pe apa.vreau sa gadil valurile.vreau sa fiu o papadie, un fulg de nea, un cristal mic de gheata.
vreau.

Niciun comentariu: